HTML

bananblog

33 evessen eldontottem, hogy magam mogott hagyom kis hazamat, es egy uj, jobb elet remenyeben angliaba utazom.

Friss topikok

  • Emil bacsi: Orulok, hogy Cambridge tatszik neked. Apam is toltott ott idot. A Szentgyorgyi Albert is sok ideig... (2009.09.19. 04:41) Szept 13. Cambridge
  • MacikaBotika: És az ötödik napon mepihent? SZ&H (2009.09.15. 12:43) Szept 10. a masodik nap...
  • Bratyód: Szia Töki! Kitartás drukkolunk neked.Vigyázz magadra. Legközelebb az emeletes buszon allul utazz a... (2009.09.13. 22:02) Szept 12. a negyedik nap...
  • Ancikád: Szia Kisfiam! Olvastuk a blogodat. Reméljük még nem keseregsz! Biztos megtalálod a magadnak való m... (2009.09.11. 21:10) Szept 11. a harmadik nap...

Linkblog

Archívum

Szept 11. a harmadik nap...

2009.09.11. 17:58 dexmor

 

Delben indultunk munkat keresni. A cel a Victoria station es kornyeke. Vonattal kb. fel ora. Megbeszeltuk Melcsivel, hogy innentol kezdve csak angolul beszelgetunk, ha valami nem megy akkor kerdezzem magyarul, es O segit. Gyorsan ra kellett jonnom hogy edes keves a tudasom, de nem vagyok elveszve.
 Beerkeztunk a cel allomasra. Epp felujjitjak es minden falon allvanyok vannak, de igy is latszik, hogy egy gyonyoru patinans epulet. Azert jottunk ide, mert Melinda dolgozott itt egy peksegben, es van ismeretsege. Felmentunk egy irodaban, de az emlitett ember ma eppen nem dolgozik, de sikerult vele beszelni, es hetfon vissza kell mennunk. Mikozben Melcsi bent volt az irodaban, kaptam egy rossz hirt. Az egyik melo, ahova meg otthonrol jelentkeztem, nem jott ossze. Betelt az osszes allas. Nem jo a kicsi lelkemnek, de ez van. Semmi baj. Megyunk tovabb es nem kesergunk. Melinda nagyon jol megfogalmazta a dolgot. Engem var itt egy munka turelmesen, de nekem kell megkeresnem. Nyomtattunk nehany CV-t es bejartuk a kornyezo uzleteket. Sehol nem keresnek embert, csak egy szendvics barban. Gyorsan kitoltottuk a jelentkezesi ivet es mentunk. Erdekesseg hogy mielott oda adta a holgy a papirt es a tollat, meg kellett mosnom a kezem egy gellel. Vigyaznak a hygieniara.
 Melcsinek talalkozoja volt, ugy hogy egyedul kellet haza mennem. Kicsit jo volt egyedul lennem, Mert igy haza tudtam gondolni. Meg olelegettem Botikamat, es Macikam gyonyoru arcat megcsokoltam. Igy is jo volt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bananangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr961375614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancikád 2009.09.11. 21:10:44

Szia Kisfiam!
Olvastuk a blogodat. Reméljük még nem keseregsz! Biztos megtalálod a magadnak való munkát.
Nagyon sokat gondolunk Rád!
Millió puszi.Szeretünk.

Mindenki nevében:Ancikád
süti beállítások módosítása