HTML

bananblog

33 evessen eldontottem, hogy magam mogott hagyom kis hazamat, es egy uj, jobb elet remenyeben angliaba utazom.

Friss topikok

  • Emil bacsi: Orulok, hogy Cambridge tatszik neked. Apam is toltott ott idot. A Szentgyorgyi Albert is sok ideig... (2009.09.19. 04:41) Szept 13. Cambridge
  • MacikaBotika: És az ötödik napon mepihent? SZ&H (2009.09.15. 12:43) Szept 10. a masodik nap...
  • Bratyód: Szia Töki! Kitartás drukkolunk neked.Vigyázz magadra. Legközelebb az emeletes buszon allul utazz a... (2009.09.13. 22:02) Szept 12. a negyedik nap...
  • Ancikád: Szia Kisfiam! Olvastuk a blogodat. Reméljük még nem keseregsz! Biztos megtalálod a magadnak való m... (2009.09.11. 21:10) Szept 11. a harmadik nap...

Linkblog

Archívum

Szept 12. a negyedik nap...

2009.09.13. 01:01 dexmor

 

Viszonylag keson indult a mai napom. Melcsike nem aludt itthon, uh reggel kicsit egyedul ereztem magam. Delelott sikerult beszelnem a dragaimmal. Jo volt hallani mindkettojuk hangjat. Botika nyugos volt, mert nem akart aludni ejszaka, de majd eljon az ido amikor mondhatom En is: Aki ejjel legeny legyen nappal is. J
 Egy ora tajban haza jott Melinda, es hozta magaval egyik baratnojet is Evat. Csinaltam nekik egy finom kis rantottat. Jol sikerulhetett mert bepusziltak meg a diszitest is.
 Tegnap Macikam kuldott nehany express hirdetest, hogy probaljam meg azokat is hatha ossze jon valamelyik. Felhivtam az egyik szamot ami egy otthoni mobilszolgaltato jellegzetesseget tartalmazta. (0620…). Egy holgy vette fel, de mondta hogy O nem tud segiteni otthonrol, ezert hivjam a kinti partnert. Megtettem, es egy hihetetlenul arogans emberrel beszeltem. A lenyeg annyi, hogy csak ugy segit nekem, ha tole berelek lakast, (heti £75) mert ez az ugy mond fizetseg, hogy szerez nekem melot. A melo: CD csomagolas egy gyarban, heti 5 nap munka hetfotol pentekig 12 oraban, az itteni minimalberert ami £5,73/ora brutto, vagy elelmiszer csomagolas napi nyolc oraban ugyan ennyiert, de van tulora lehetoseg. Megbeszeltuk, hogy jovo heten szerdan keresem, mert van mas lehetosegem, es meg akarom varni hogy mi lesz azokkal. Kozben Eva megemliti, hogy erdemes lenne felraknom hirdetest a Gumtree-ra. Ez egy olyasmi oldal mint otthon az express
Annyi kulombseggel, hogy itt irtozatos mennyisegu munka van fent. Megirtuk a szoveget, es bejeloltuk Cambridge-t, mert a cel ugyebar ez a varos. Mellesleg megemlitem, hogy London nem alkalmas a gyerek nevelesre. Legalabb is En nem itt szeretnem felnevelni a kisfiamat.
 Harom ora kornyeken meg nem tudtam mit fogok csinalni. Harom lehetosegem volt:
  1. A kedvenc focicsapatom a Machester United tolunk 1 orara jatszott. Elmegyek es megnezem.
  2. A Melcsiekkel megyek parkba, es utana megnezunk egy filmet.
  3. Meglatogatom regi ismerosomet, akinek raadasul meg is igertem.
Az elso sajnos kilove, mert £63 lett volna a jegy, es hat nem tagadom, nem allok ugy anyagilag, hogy megengedjem magamnak. Maradt a masik ketto, de az utolsonal maradtam, mert megigertem.
Gyors zuhanyzas utan neki ugrottam eletem elso maganyos londoni turajanak.
 Emeletes busszal mentem London Bridge-ig. 50 perc volt az utam, es termeszetessen fent foglaltam helyet. Furcsa erzes volt, mert kicsit imbolygott a busz, de szuper elmeny.
London Bridge-nel hatalmas a forgatag. Nagyon sok ember celtudatossan, vagy annelkul jarkalnak az utcakon.Egy  utcai mutatvanyos brigad eppen lefejez egy onkentes jarokelot nyaktiloval (guillotine). Termeszetessen nem igazabol, de elethu volt. A csaj mindenesetre eletben maradt.
 Innen Northern line metroval ket megallo Moorgate, itt atszalok a Hammersmith & City line metrora, es husz percen bellul ott is vagyok.Azt tudni kell mindenkinek, hogy londonban olyan a kozlekedes, hogy valami elkepeszto. Csak metro vonal 14 van, es ezek teljessen behalozzak az egesz varos teruletet. Ha ilyen lenne Budapesten, nem lenne gond. Belepteto rendszerek vannak mindenhol (meg a buszon is), ugy hogy a bliccelest el lehet felejteni, ha megis megteszi valaki es elkapjak, akkor £50 a fizetseg erte.
 Megerkeztem Hammersmith-be, de okos voltam, mert a cimet nem irtam ki. Hivom Alizt, de nem veszi fel. Dolgozik. Na jo. B terv. Irany egy internet kavezo. A pakisztani ficko gyorsan legombol rolam £1-ot. Oda megyek egy gephez bepotyogom a szalon nevet, erre hiv Aliz.
-          Merre vagy?
-          Egy internet kavezoban a King Streeten.
-          Jo megyek erted. Ket perc es ott vagyok.
Nem hiszem el. Jo iranyban indultam,es ha kicsit tovabb megyek, meg bele is botlottam volna a szalonba. Na mindegy
 Kozben bele neztem az e-mail-eimbe ( ez kicsit furan nez ki. Ezt biztos igy kell leirni? Ha valaki tudja, irja mar meg nekem. Koszi). Jelentkeztek a hirdetesemre. FASZA. Ez nagyon jo hir. Kerik hogy vegyem fel veluk a kapcsolatot. Erdekes, hogy megkerdeztek hogy valoban adtam e fel ilyen hirdetest. Mint kesobb megtudtam, ez azert van, mert nagyon sok a fals hirdetes. Mig oda ertunk Alizhoz, egy munkakozvetito ceg is jelentkezett, es Ok is az alobbihez hasonloan fel tettek a kerdest.
 Sajnos nem sokat tudtunk beszelgetni Alizzal, mert holnap megyek Cambridge-be meglatogatni Gigi baratnomet, es forrodrot volt nalam. Ha minden jol alakul, akkor ossze tudom kotni a kellemest a hasznossal. Nyolc ora elott negyed oraval elvalunk egymastol, es hivom a szerelmemet, hogy kb masfel ora mulva otthon vagyok es tudunk msn-en beszelni. Nagyon faradt az elmult ejszaka miatt, ugyhogy nem igeri meg, hogy ebren tud maradni. En minden tolem telhetot megteszek hogy gyorsan haza erjek.
 Hammersmith-nel fel a metrora, 20 perc Moorgate megallo, onnan ket megallo a London Bridge. Fel szaladok a palyaudvarra, hatha indul vonat Brockley-ba. Azzal csak 15 perc es otthon vagyok. Mazlim van. 8 perc az indulasig. Rohanok a jegypenztarhoz, de sokan vannak. Latom hogy van autamata, es ott csak harman varnak. Mogottem al egy srac akit megkerek hogy segitsen a gepezet kezeleseben. Igy azert megis gyorsabb mintha En tokolnek vele. Mi kovetkezunk. Oda lepunk a gephez. Keri a penzt de nekem csak £20-osom van. Nem fogadja el. A rohadt eletbe. Van nalam penz, es azert fogom lekesni az esti beszelgetest a szerelmemmel, mert nincs nalam apro? Erre egy nagyon meglepo dolog tortenik. A srac elovette a penztarcajat, es kifizette helyettem a £2,40 jegyet. Nem hittem el. Nagyon rendes volt. Hajbokolva meg koszontem neki, de mar rohannom kellett, mert csak 2 perc maradt a vonat indulasaig. Futas fel a lepcson, aztan le a lepcson. A vonat bent all. Pfuu. Elertem.
 Pontossan egy ora alatt haza ertem. Csorgetnem a kedvesemet, de ki van kapcsolva.
Faradt volt. Jo ejszakat Dragaim.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comment...                                        Emeletes busz

 

 

London metro halozata

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bananangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr441378253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizzy_anyu 2009.09.13. 16:32:19

helyesen "e-mailjeimbe" azt tekintven, hogy az e-mail mar magyarositott szo.
egyebkent kar, hogy nem lehet kinyitni nagyobb felbontasban a kepeket, mert igy nem latni a londoni metro megalloit, es a vonalakat.
A cambridge-i kepek nagyobban lesznek most, hogy radtukmaltam a fenykepezo gepemet.
Most eppen a tortenelmi varoskozpontban fotozol, es oneletrajzokat osztogatsz mindenfele helyekre.
Sok sikert!

MacikaBotika 2009.09.13. 20:32:29

Szia Egyetlenem!
Nagyon várom már,hogy veled legyünk és boldogan újra hárman lehessünk!
Te vagy a legszuperebb!
Megcsinálod! Tudom!
SZ&H
A kelleténél is jobban!
A holnap szerencsés nap lesz,mert 14ére ébredünk!!!!!
Veled vagyunk,együtt vagyunk!

Bratyód 2009.09.13. 22:02:36

Szia Töki!
Kitartás drukkolunk neked.Vigyázz magadra.
Legközelebb az emeletes buszon allul utazz akkor nem fog imbolyogni :):).
Üdvözölnek a csajok is.
Sok sikert.
süti beállítások módosítása