HTML

bananblog

33 evessen eldontottem, hogy magam mogott hagyom kis hazamat, es egy uj, jobb elet remenyeben angliaba utazom.

Friss topikok

  • Emil bacsi: Orulok, hogy Cambridge tatszik neked. Apam is toltott ott idot. A Szentgyorgyi Albert is sok ideig... (2009.09.19. 04:41) Szept 13. Cambridge
  • MacikaBotika: És az ötödik napon mepihent? SZ&H (2009.09.15. 12:43) Szept 10. a masodik nap...
  • Bratyód: Szia Töki! Kitartás drukkolunk neked.Vigyázz magadra. Legközelebb az emeletes buszon allul utazz a... (2009.09.13. 22:02) Szept 12. a negyedik nap...
  • Ancikád: Szia Kisfiam! Olvastuk a blogodat. Reméljük még nem keseregsz! Biztos megtalálod a magadnak való m... (2009.09.11. 21:10) Szept 11. a harmadik nap...

Linkblog

Archívum

Szept 16. Hammersmith

2009.09.19. 22:09 dexmor

 

Ma ugy dontottem, hogy elmegyunk abba a tattoo shopba, amelyiknek a fonokevel otthonrol leveleztem. Itt dolgozik Aliz.
 Kicsit feltem tole, mert az elmult napok tortenesei alapjan nem szamitottam jora. Meg e-mailen megbeszeltuk, hogy heti egy napot kell dolgoznom, szombaton, plusz be kell tanitanom egy haverjat. Ebbol egyertelmu, hogy ha vegeztem a sraccal, akkor nekem itt nincs maradasom. Nem baj. A legjobbat kell kihoznom ebbol a helyzetbol.
Megerkeztunk a szalonba. Daz, a fonok egybol megismer. Neki konnyu, hiszen latott mar rolam kepeket. En meg ra hagyatkoztam. Biztos O az. Kezfogas, majd egybol teszteli az angoltudasom. Megfog egy ollot es kerdezi hogy ez mi? Fasza! Honnan tudjam?? Megrantom vallam, es azt mondom –cut! (vagas) Elkezd rohogni! Orulok hogy igy fogja fel, mert egy kicsit hulyen erzem magam. Semmi prblema. Dolga van, ugy hogy meglatogatom Alizt. O es Istvan az alagsorban kialakitott helysegekben dolgoznak. Aliz most fejezett be egy csodalatos portret, Istvan pedig egy feliratot kezd el.
 Alizzal valtunk nehany szot, majd vissza megyunk Daz-hez hatha mar raer.
Siker. Vegre beszelhetunk a reszletekrol, de elotte el kell mondanom, hogy hogy kell koldok piercinget szurni. Aki ert hozza az tudja, hogy ez kb olyan kerdes, mint ha foszakacsnak el kellene mondania, hogy kell rantast csinalni. Nem is ertem miert ezt kerdezi, de biztos meg van az oka. Szerencsere sikerult elmondanom, es meg van elegedve az angolommal, bar hozza teszi, hogy sokat kell gyakorolnom. Koszi Daz ezzel En is tisztaban vagyok.
 Megbeszeltunk minden reszletet, es mondhatni nagyon boldogan tavoztam, hiszen havi negy nap meloval, napi het oraval annyit fogok keresni, mint ha felmunka idoben lennek. A half time meloert itt £400 a fizetes, napi 4 ora munkaert. Az heti 20 ora. JUHHEJJ…!!! Vegre! Valami tortenik. Nagyon orulok. Egybol hivok mindenkit. Nagyon orulnek, es gratulalnak. Szivom is magamba a sok jo szot.
 Szombaton kezdek.
 
 
 
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bananangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr511393547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása