HTML

bananblog

33 evessen eldontottem, hogy magam mogott hagyom kis hazamat, es egy uj, jobb elet remenyeben angliaba utazom.

Friss topikok

  • Emil bacsi: Orulok, hogy Cambridge tatszik neked. Apam is toltott ott idot. A Szentgyorgyi Albert is sok ideig... (2009.09.19. 04:41) Szept 13. Cambridge
  • MacikaBotika: És az ötödik napon mepihent? SZ&H (2009.09.15. 12:43) Szept 10. a masodik nap...
  • Bratyód: Szia Töki! Kitartás drukkolunk neked.Vigyázz magadra. Legközelebb az emeletes buszon allul utazz a... (2009.09.13. 22:02) Szept 12. a negyedik nap...
  • Ancikád: Szia Kisfiam! Olvastuk a blogodat. Reméljük még nem keseregsz! Biztos megtalálod a magadnak való m... (2009.09.11. 21:10) Szept 11. a harmadik nap...

Linkblog

Archívum

Szept 14. vissza Cambridge-bol

2009.09.19. 22:06 dexmor

 

Nagyon jo kedvuen ebredtem, hiszen a tegnapi napon sokat tudtam beszelni a szeretteimmel. Kicsit olyan volt mintha nem is lennenk tavol. Az viszont kulonos keppen rossz volt, hogy nem lathatom Botikamat, hiszen ezen a napon 14 honapos a draga. Ilyenkor az ember raebred, hogy mennyire szerethet valakit/valakiket, es milyen torekeny a lelke. Nagyon rosszak az estek, es a reggelek, hiszen nem olelhetem, vagy csokolhatom meg Oket amikor csak akarom. Ezert soha nem fogom megerteni azokat, akik akar szoval is bantjak azt akit a parjuknak vagy gyermekuknek neveznek. Egy biztos! En minden egyes percet ajandeknak fogok fel innentol, es probalom majd ugy is kezelni.
 Sokminden nem tortent ezen a napon. Gigi 3-ra ment dolgozni. Addig segitettem neki bevasarolni a helyi Tescoban, majd vissza mentunk a lakasaba. Ettunk lencsefozeleket, es mar indulhattunk is. Keszitett egy felvetelt, amin Lizzykevel jatszunk. Nagyon aranyos lett. www.lizzybaba.blogspot.com
 Tegnap vissza hivtak ket helyre, hogy vigyek CV-t. Ezt meg gyorsan lerendeztem, majd eszembe jutott, hogy felkeresem az egyik tattoo shop-ot. Hat ha keresnek embert. Oda is leadtam az oneletrajzomat, majd irany a busz.
Erdekes volt, hogy csak az indulas elott egy perccel nyitottak ki a busz ajtajat. Megmutattam a vissza sms-t, majd fel a buszra. Sokkal jobb helyem volt mint ide fele jovet.
 Elindultunk, es ra tiz percre, mar szunditottam, ezert a hely valasztas lenyegtelenne valt. J Kb. 1 orat alhattam, mert mar London kulso szelen voltunk. Innen meg egy ora volt a Victoria Station.
 Nagy szerencsemre tiz perc mulva indult egy vonat Brockley-ba
Hamar haza ertem. Meg tudtam Msn-ni a Szerelmemmel, aztan alvas.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bananangliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr201393541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása